页面

2016年5月2日星期一

晚晴英语课堂 Talking About Habits 谈论日常生活习惯 (一)

Talking About Habits 谈论日常生活习惯 (一)


1. I get up at 8 every morning. 每天早上我8点起床。
 
2. I then take a bath in the bathroom. 然后我去洗澡间洗个澡。
 
3. I shave, brush my teeth, and comb my hair. 我刮胡,刷牙,梳头。 

4. I put on a bit of makeup. 我化一点妆。 

5. I cooked breakfast for the family. 我为一家人做早餐。










单词:



get up 起床

bath 沐浴      take a bath 洗澡    bathroom 浴室

shave 刮胡子   brush 刷     comb 梳理

brush teeth 刷牙     comb hair 梳头发

put on带,穿     makeup 打扮

a bit of 一点

cook 烹调

family 家庭






参加学习的人们:






没有评论:

发表评论